Samstag, 24. November 2012

December Daily 2012

Hallo zusammen. Heute zeige ich Euch meine aktuellen Vorbereitungen für das December Daily. Die Bilder dafür habe ich mit meiner neuen Festbrennweite gemacht. (Danke für Deine Hilfe Steffi, es ist eine 35mm geworden und ich LIEBE die Bilder schon jetzt!)
Aber zurück zum DD. Es macht so einen Spaß sich durch die ganzen Sachen zu wühlen und die Favoriten herauszusuchen. Also *Trommelwirbel* hier ist meine Wahl. Es ist ein Mix aus verschiedenen Washi Tapes, Pailletten, Glitzer, mit der Silhouette Cameo ausgeschnittene Sterne, Pfeile und das Wort "december", Twine und Tüll.

Hello to everyone. Today I want to show you my actually December Daily preparation and the pictures of it are made with my new prime lens (thank you Steffi for your help, it´s a 35mm and I´m in LOVE with it).
But back to the DD.  It is so much fun to rummage through the stuff and pick up all favorites I want to use for it. So *drumroll* here is my choice. It´s a embellishment mixture of different washi tapes, sequins, glitter, Silhouette Cameo cutting stars, arrows and a cute "december" phrase, twine and tulle.




Das Wort "december" habe ich mit der Silhouette Cameo ausgeschnitten, mit Craytal Effects Kleber und goldenem Glitter bestreut. Das war es schon. Es ist wirklich einfach sich coole Embellishments zu machen, oder?
To make my own golden december phrase I´ve used the Silhouette Cameo cutting word, Crystal Effects and glitter. That´s it. It´s so easy to make your own cool embellishments, isn´t it?


Zuletzt die Papiere die ich benutzen möchte. Es ist ein Mix aus verschiedenen Herstellern wie: Die Scrapperin, American Crafts und My Mind´s Eye. Soll ich Euch den Witz der ganzen Sache verraten?
Ich habe nicht ein Teil für das December Daily neu gekauft. Ist das verrückt? ja, ich denke schon *haha* In den nächsten Tagen könnt Ihr dann meinen fertigen Rohling sehen.....

Last but not least the patterned papers I want to use. It´s a mixture of different manufacturers like: Die Scrapperin, American Crafts and My Mind´s Eye. Should I tell you the joke of the whole thing?
I didn´t buy anything new for the December Daily 2012. Is it crazy?! Yes, I think so *haha*
Stay tuned to see my DD blank in the next few days......




Kommentare:

maryboys hat gesagt…

nina - simply love following your blog and seeing your beautiful work. your DD promises to be simply gorgeous...i'll be back:)

mary

antilight hat gesagt…

Cant wait to see the actual pages of your DD. BTW just found your blog and I think it's amazing! I'll be a regular reader from now on :)