Montag, 18. November 2013

Simple Strategies with Citrus Twist November Kit...


Hallo, heute möchte ich Euch eine neue Seite unter der Cirtus Twist Kits Rubrik "Simple Strategie" zeigen. Das verwendete Foto habe ich für ein Citrus Twist Tutorial letzten Monat gemacht. Meine Hand voller Pailletten, für mich ein kleines Stück Glück!
Bei diesem Layout liegt der Focus auf diesem wunderschönen Papie Doilie aus dem November Add-On "My Everything"

Hello, today I want to share a little Simple Strategie with you. For this page I used a picture that I made for my Citrus Twist tutorial last month. My hand full of sequins. For me a little piece of happiness!
I made this layout focused on the beautiful paper doilie from the November Add-On "My Everything". 
Um ein wenig mehr Farbe auf die Seite zu bringen habe ich das Doilie mit dem Coral Color Wash Spray von Heidi Swapp eingesprüht und ein paar Farbklekse auf dem Papier verteilt. Dies verleiht einen schönen schimmernden Touch. Nachdem ich das Doilie in 2 teile zu jeweils 1/3 und 2/3 geteilt hatte wurden diese oben und unten auf dem schönen Maggie Holmes Papier festgeklebt.

To add a little bit of color to this page I misted the doilie with Heidi Swapp "Coral" Color Shine Spray. With the same spray I made some ink splashes on the paper. This gives also a nice shimmery touch. After cutting the doilie in 1/3 to 2/3 i placed the pieces on the bottom and the top of the cute Maggie Holmes patterned paper. 

Die American Crafts Thicker habe ich direkt auf den Doilie Hälften aufgeklebt. Das schwarze leicht glitzernde Alpha gibt hier noch mal einen zusätzlichen Akzent.

The American Craft Thickers are placed directly on these doilie pieces. The black glitter alpha gives another color accent.


Nun zu den Verzierungen. Um die Seite zu vervollständigen habe ich verschiedene Dinge wie Stoff Brads, Stanzteile, Clips usw. auf der Seite platziert. 

Now up to the embellishments. To complete the look I placed different little pieces like the fabric brads, die cuts, journaling strip and clips on the page.


Das Stempelset diesen Monats ist so schön und vielseitig zu nutzen, oder?!  
This month stamp set is so lovely and versatile to use, isn´t it?!

For this layout I used the November Kit add-on "My Everything" only excepting Heidi Swapp's Coral Color Shine and a white tag. 



Kommentare:

Laura hat gesagt…

Nice page!! ^^ Love the pink blonde. kisses
ladylauscrap

marivi hat gesagt…

I love it